Tajemniczy klient (Mystery Shopper), to jedna z technik badawczych, wykorzystywana w badaniach jakości kontaktów pracowników placówki z klientem. Chodzi nie tylko o jakość produktów i usług, ale o jakość obsługi, kontaktów, w jaki sposób eksponowane są produkty/usługi firmy, jak działania personelu wpływają na budowę marki firmy.
Dzięki przeprowadzeniu badania techniką tajemniczego klienta firma może zdobyć informacje wpływające na poprawę jakości obsługi klienta.
Korzyści z regularnego prowadzenia audytu
![Tajemniczy Klient obslugapacjenta pl tajemniczy klient - Tajemniczy Klient](http://obslugapacjenta.pl/wp-content/uploads/2018/01/obslugapacjenta_pl_tajemniczy_klient.jpeg)
- Stymulowanie sprzedaży
- Motywowanie pracowników
- Kształtowanie wizerunku firmy
- Kontrola poziomu jakości obsługi
- Podnoszenie standardów
- Wyprzedzanie konkurencji