obslugapacjenta pl techniki sprzedazy - Techniki sprzedaży farmaceutyków

Techniki sprzedaży szkolenie, które scala wiedzę potrzebną do współpracy z pacjentami. Jest esencją wszystkiego, co sprzedawca powinien wiedzieć na temat sprzedawania.
Uczymy tych umiejętności z wielkimi sukcesami od wielu lat. A nasi klienci zawsze obserwują ogromne postępy u swoich pracowników. I cóż się tu dziwić, skoro trening naszpikowany jest praktycznymi przykładami i wzorcami pracy z pacjentem.

Przygotowaliśmy dla Państwa program szkolenia techniki sprzedaży zawierający  ćwiczenia podnoszące umiejętności cross-sellingu i up-sellingu Państwa pracowników.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • pracowników aptek

Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy,
  • skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – dopasuj produkt do swojego klienta,
  • metody pokonywania oporu, przekory, niechęci i rozpocznij merytoryczna rozmowę,
  • spraw, aby pacjent w kontakcie z tobą poczuł się ważny i doceniony,
  • sposoby bezpiecznego nacisku na pacjenta,
  • motywowanie i przekonywanie pacjenta do powiększenia zakupów,

Techniki zamknięcia transakcji

  • decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji pacjenta,
  • autodiagnoza własnych przekonań, które utrudniają sfinalizowanie transakcji,

Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • sposoby informowania pacjenta o negatywnej informacji (np. zmiana ceny, terminu i inne),
  • rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej,
  • czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z pacjentami?
  • wykorzystanie typologii pacjentów w trudnych momentach,
  • wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje pacjenta,
  • nauka skutecznej komunikacji.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach,
  • będą umieli współpracować z różnymi typami pacjentów,
  • nauczą się konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji
  • wzmocnią swoją motywację do pracy.