Techniki sprzedaży szkolenie, które scala wiedzę potrzebną do współpracy z pacjentami. Jest esencją wszystkiego, co sprzedawca powinien wiedzieć na temat sprzedawania.
Uczymy tych umiejętności z wielkimi sukcesami od wielu lat. A nasi klienci zawsze obserwują ogromne postępy u swoich pracowników. I cóż się tu dziwić, skoro trening naszpikowany jest praktycznymi przykładami i wzorcami pracy z pacjentem.
Przygotowaliśmy dla Państwa program szkolenia techniki sprzedaży zawierający ćwiczenia podnoszące umiejętności cross-sellingu i up-sellingu Państwa pracowników.
Dla kogo
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników aptek
Program
Narzędzia i wzorce pracy handlowca
- narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy,
- skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – dopasuj produkt do swojego klienta,
- metody pokonywania oporu, przekory, niechęci i rozpocznij merytoryczna rozmowę,
- spraw, aby pacjent w kontakcie z tobą poczuł się ważny i doceniony,
- sposoby bezpiecznego nacisku na pacjenta,
- motywowanie i przekonywanie pacjenta do powiększenia zakupów,
Techniki zamknięcia transakcji
- decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
- gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji pacjenta,
- autodiagnoza własnych przekonań, które utrudniają sfinalizowanie transakcji,
Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- sposoby informowania pacjenta o negatywnej informacji (np. zmiana ceny, terminu i inne),
- rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej,
- czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z pacjentami?
- wykorzystanie typologii pacjentów w trudnych momentach,
- wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje pacjenta,
- nauka skutecznej komunikacji.
Korzyści
Podczas szkolenia uczestnicy:
- zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach,
- będą umieli współpracować z różnymi typami pacjentów,
- nauczą się konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji
- wzmocnią swoją motywację do pracy.