obslugapacjenta pl asertywnosc definicje 640x400 - Asertywna odmowa

Asertywna odmowa

KROK PIERWSZY – NALEŻY ZAPRZECZYĆ KROK DRUGI – POWIEDZIEĆ, CZEGO NIE ZROBIĘ KROK TRZECI – PODAĆ POWÓD Przykłady: Czy mogę odebrać wyniki znajomego? Nie Nie może Pan odebrać wyników znajomego Pana znajomy nie upoważnił Pana do odbioru wyników   Czy mogę tylko na chwilę wejść do lekarza? Nie Nie mo...
obslugapacjenta pl komunikacja 640x400 - Komunikacja z klientem

Komunikacja z klientem

Pojęcie „komunikowanie” wywodzi się od łacińskiego czasownika „communico”, „communicare (uczynić wspólnym, połączyć; przekazać wiadomości, naradzać się) i rzeczownika „communio” (wspólność). Komunikacja interpersonalna jest psychologicznym procesem, dzięki któremu jednostka przekazuje i otrzymuje...
obslugapacjenta pl techniki sprzedazy 640x400 - Pro kliencki model sprzedaży

Pro kliencki model sprzedaży

ZAUFANIE – POTRZEBA – PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA PROBLEMU – ZAMKNIĘCIE Etap 1 – Wzbudzenie zaufania Otwarcie służy przekonaniu Klientów, że warto poświęcić Ci czas: Powitanie Twoją pierwszą i ostatnią szansą na nawiązanie kontaktu z Klientem; Siła pierwszego wrażenia – to działa. Myśl przewodnia etap...
obslugapacjenta pl asertywnosc definicje 640x400 - Asertywność - definicje

Asertywność – definicje

Pojęcie asertywności Wyrażenie „asertywność” stosunkowo długo nie było używane w języku polskim. Etymologicznie, pojęcie assertio (łac.) oznacza wyzwolenie, zwłaszcza wyzwolenie niewolnika. Człowiek asertywny to taki ktoś, kto zdołał uwolnić się zarówno od nadmiernej i godzącej w jego prawa zależ...
obslugapacjenta pl techniki sprzedazy 640x400 - Dlaczego tracimy klientów

Dlaczego tracimy klientów

„Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces.” Henry Ford Każdy z nas ma nieco inne powody bycia lojalnym wobec firm, usługodawców, którzy zaspokajają nasze wewnętrzne potrzeby i oczekiwania. Kierujemy się tym, co jest nam najbliższe, zgodne z wewnętrznym systemem wart...
obslugapacjenta pl trudny pacjent 640x400 - Zarządzanie emocjami

Zarządzanie emocjami

Od ponad 15 lat zagadnienie obsługi klienta jest przedmiotem badań wielu naukowców i praktyków marketingu. Badania te przyniosły niewątpliwe postępy i z sukcesem zostały wykorzystane w dziedzinach takich jak bankowość (teoria kolejek – Robbins za Erlang, 2002.) czy call center. Dziedzina świadcze...